Висвітлюється процес формування самостійного мислення особистості при впровадженні інформаційної педагогіки. Зроблено висновок, що найбільша відмінність нової технології навчання в тому, що в ній головним ціннісним орієнтиром виступає особистість учня в усій різноманітності її духовних, фізичних, інтелектуальних можливостей і здібностей.
Освещается процесс формирования самостоятельного мышления личности при внедрении информационной педагогики. Сделан вывод, что самое большое отличие новой технологии в том, что в ней главным ценностным ориентиром выступает личность ученика во всем разнообразии ее духовных, физических, интеллектуальных возможностей и способностей
Process of formation of an independent thinking during the implementation of informational pedagogy is enlightened. A conclusion was made, that the biggest difference of a new technology is that main value guideline in it is a personality of a pupil in ait the diversity of it’s spiritual, physical, intellectual possibilities and capacity.