DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 62 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23466
Title: Інтегративні форми педагогічних умов професійної підготовки майбутніх офіцерів запасу
Authors: Смірнов, С. В.
Keywords: реформа вищої військової освіти
педагогічні умови
майбутній офіцер запасу
військова освіта
професійна підготовка
військовий фахівець
реформа высшего военного образования
педагогические условия
будущий офицер запаса
военное образование
профессиональная подготовка
военный специалист
reform of higher military education
pedagogical conditions
future reserve officer
military education
vocational training
military specialist
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Смірнов, С. В. Інтегративні форми педагогічних умов професійної підготовки майбутніх офіцерів запасу / С. В. Смірнов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 184-188.
Abstract: У контексті підвищеної складності реформ військової освіти є забезпеченість фінансовими й матеріально-технічними ресурсами військових підрозділів закладів вищої освіти разом з їхньою специфічною регулюючою структурою, що в значній мірі впливає на якість академічної військової освіти. У цьому контексті ми намагаємось дослідити динамічну взаємозалежність між військовою системою вищої освіти і якісною гарантією вищої військової освіти, а також стратегію запропонованих змін у пошуку оптимальних інтегративних педагогічних умов у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів запасу.
В контексте повышенной сложности реформ военного образования есть обеспечение финансовыми и материально-техническими ресурсами воинских подразделений заведений высшего образования вместе с их специфической регулирующей структурой, что в значительной мере влияет на качество академического военного образования. В этом контексте мы пытаемся исследовать динамическую взаимозависимость между военной системой высшего образования и качественной гарантией высшего военного образования, а также стратегию предложенных изменений в поиске оптимальных интегративных педагогических условий в процессе профессиональной подготовки будущих офицеров запаса.
In the context of the increased complexity of the reforms in military education, there is provision of financial and material-technical resources for military units of institutions of higher education along with their specific regulatory structure, which significantly affects the quality of academic military education. In this context, we are trying to explore the dynamic interdependence between the military system of higher education and the qualitative guarantee of higher military education, as well as the strategy of the proposed changes in the search for optimal integrative pedagogical conditions in the training of future reserve officers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23466
Appears in Collections:Випуск 62

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smirnov.pdf351.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.