DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 136 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23464
Title: Актуальні проблеми формування компетенцій у студентів – майбутніх фахівців з міжнародних відносин
Other Titles: Actual problems of forming competences for students – future specialists in international relations
Authors: Андрущенко, Т. В.
Ковчина, І. М.
Стоян, Т. А.
Панченко, М. В.
Пасічніченко, С. В.
Keywords: компетенції
студенти
міжнародники
навчальні дисципліни
професійна підготовка
педагогічний університет
competencies
students
specialists in international relations
educational disciplines
professional training
pedagogical university
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Актуальні проблеми формування компетенцій у студентів – майбутніх фахівців з міжнародних відносин / Т. В. Андрущенко, І. М. Ковчина, Т. А. Стоян, М. В. Панченко, С. В. Пасічніченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 5-14.
Abstract: Сучасні міжнародні відносини України з іншими державами потребують фахівців нового покоління. У статті розглядаються актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з міжнародних відносин у педагогічному університеті. В контексті досліджуваного питання аналізується термін “компетенція” та його значення для структурування професійної підготовки студентів. Подано авторське визначення поняття “компетенція”, виходячи із специфіки підготовки студентів у галузі міжнародних відносин у вищому педагогічному навчальному закладі. З погляду формування відповідних компетенцій характеризуються нормативні та вибіркові дисципліни навчального плану підготовки бакалаврів спеціальності “міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії”. Студенти повинні володіти інформацією з міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій, на основі якої формувати знання та уміння і використовувати сформовані знання у практичній діяльності, застосовуючи навички, набуті під час виробничої практики та досвід, отриманий у процесі професійної виробничої практики з відривом від навчання.
The modern international relations of Ukraine with other states require the specialists of new generation. The article deals with the actual problems of preparing future specialists in international relations at the Pedagogical University. In the context of the investigated issue, the term “competence” and its significance for structuring students’ professional training are analyzed. The author’s definition of the concept “competence” is given in accordance with specifics of students’ training in the field of international relations at higher pedagogical educational institutions. The normative and selective disciplines of bachelors of the specialty “International relations, public communications and regional studios” training curriculum are characterized from the point of view of students` relevant competencies formation. Students must own information from international relations, public communications and regional studios, on the basis of which to form knowledge and ability and use the formed knowledge in practical activity, applying skills, purchased during productive practice and experience, got in the process of professional productive practice with tearing away from studies.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23464
Appears in Collections:Випуск 136

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andrushchenko.pdf400.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.