У статті на основі аналізу наукових джерел виокремлено педагогічні умови підготовки
майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями: формування
позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності з математично здібними
учнями, вдосконалення змісту теоретичної і методичної підготовки майбутніх учителів
початкової школи до роботи з даною категорією молодших школярів, оволодіння досвідом
практичної роботи із математично здібними учнями. Науково обґрунтовано процес апробації
виокремлених педагогічних умов, не збільшуючи обсягу навчального навантаження, у змістове
забезпечення дисциплін психолого-педагогічного циклу та фахових методик.
In the article on the basis of analysis scientific sources are distinguished pedagogical conditions
training of primary school teachers to work with mathematically capable pupils: forming a positive
motivating students for future professional activities with mathematically capable pupils, improving the
content of theoretical and methodological training of primary school teachers to work with this category
pupils, mastering the practical experience with mathematically capable pupils. It has been scientific tested
the approbation of pedagogical conditions, without increasing workload, in the semantic discipline of
psycho-pedagogical cycle and professional methods