Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Havrylenko, K. M.
dc.date.accessioned 2019-03-04T14:24:43Z
dc.date.available 2019-03-04T14:24:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Havrylenko, K. M. Principles of distance education / K. M. Havrylenko // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 95-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23439
dc.description.abstract The paper is devoted to the outlining of the main pedagogical principles of distance learning in technical universities dependable on a range of pedagogical and psychological conditions. The analysis of scientific literature showed the possibilities for bringing innovations and offering new methods and models in distance learning principles implementation. A brief overview of more specific concepts is given and their implementation in distance education for achievement of students’ professional aspirations is underlined. The role of distance learning in the system of higher technical education in science-driven conditions has been outlined, the main advantages and problems of students’ psychological characteristics relevant for consideration in distance education environment have been determined. The article outlines the main students’ pedagogical and psychological characteristics, which must be taken into consideration in the process of the principles introduction in the distance education at technical universities. ua
dc.description.abstract Стаття присвячена викладенню основних педагогічних принципів дистанційного навчання в технічних університетах, які залежать від низки педагогічних і психологічних умов. Аналіз наукової літератури показав можливості для впровадження інноваційних методів і моделей у реалізації принципів дистанційного навчання. Надано короткий огляд низки конкретних концепцій і підкреслено важливість їх впровадження в дистанційну освіту для досягнення професійних уподобань студентів. Зазначена роль дистанційного навчання в системі вищої технічної освіти в наукомістких умовах, визначені основні переваги та проблеми психологічних характеристик студентів, які необхідно враховувати в умовах дистанційного навчання. У статті окреслені головні педагогічні та психологічні характеристики студентів, на які необхідно зважати в процесі впровадження принципів дистанційного навчання в технічних університетах. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject distance education ua
dc.subject distance learning system ua
dc.subject lifelong learning ua
dc.subject principles ua
dc.subject science-driven educational environment ua
dc.subject students of technical universities ua
dc.subject technical specialists ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject система дистанційної освіти ua
dc.subject навчання протягом усього життя ua
dc.subject принципи ua
dc.subject наукове освітнє середовище ua
dc.subject студенти технічних університетів ua
dc.subject технічні фахівці ua
dc.subject.classification 37.018.43:004 ua
dc.title Principles of distance education ua
dc.title.alternative Принципи дистанційного навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу