У статті визначено особливості впливу інтерактивних технологій на формування
комунікативної культури майбутніх учителів. Крім того, сформульовано актуальність
дослідження й суперечності. Проведено аналіз сучасних досліджень з окресленої проблеми щодо
використання інтерактивних технологій в системі підготовки майбутніх учителів, визначено коло
вмінь і навичок, якими має оволодіти студент у процесі навчання. Визначено місце інтерактивних
технологій у процесі формування комунікативної культури майбутнього вчителя, їх особливості
впровадження в навчальний процес. Обґрунтовано модель формування комунікативної культури
майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій
In the article the features of influence of interactive technologies in formation of communicative
culture of future teachers. In addition, formulated relevance of research and controversy. The analysis of
modern researches on problems of the use of interactive technologies in training of future teachers,
identified a number of skills that should be taught to the student in the learning process. The place of
interactive technologies in the process of formation of communicative culture of the future teachers, their
characteristics introduction in the educational process. Justified model of formation of communicative
culture of future teachers by means of interactive technologies