У статті обґрунтовано фундаменталізацію професійної освіти як пріоритетний напрям розвитку університетської освіти, що спрямований на формування системного мислення у студентів, практичного пізнання соціальної дійсності та самостійне дослідження сучасної наукової картини світу. Окреслено основні компоненти фундаменталізації освіти й охарактеризовано напрями фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників, що згруповані навколо підходів до фундаменталізації професійної освіти. Розкрито спрямованість фундаменталізації на необхідність формування в майбутніх фахівців уявлень про базові, фундаментальні основи теоретичних і прикладних наук. Розглянуто забезпечення фундаменталізацією освіти інноваційного змісту навчання та побудова на цій основі новаційних моделей професійної освіти.
В статье обосновано фундаментализацию профессионального образования как приоритетное направление развития университетского образования, направленное на формирование системного мышления у студентов, практического познания социальной действительности и самостоятельного исследования современной научной картины мира. Определены основные компоненты фундаментализации образования и охарактеризованы направления фундаментализации профессиональной подготовки будущих социальных работников, сгруппированные вокруг подходов к фундаментализации профессионального образования. Раскрыто направленность фундаментализации на необходимость формирования у будущих специалистов представлений о базовых, фундаментальных основах теоретических и прикладных наук. Рассмотрено обеспечение фундаментализацией образования инновационного содержания обучения и построение на этой основе новационных моделей профессионального образования.
The fundamentalization of professional education as a priority direction of the development of university education, directed at forming of a system of thinking in students, practical knowledge of social reality and an independent study of the modern scientific picture of the world is substantiated in this article. The main components of the fundamentalization of education are outlined and the directions of fundamentalization of the professional training of future social workers, grouped around approaches to the fundamentalization of professional education are described. The focus of fundamentalization on the need for the formation of future specialists’ ideas about the basic, fundamental foundations of theoretical and applied sciences is revealed. It is considered the provision of fundamentalization of education of innovative content of training and the construction of inno‑ vative models of professional education on this basis.