Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічна допомога дітям переддошкільного віку з особливостями в розвитку: напрями реалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарасун, Валентина Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-02-27T07:29:18Z
dc.date.available 2019-02-27T07:29:18Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Тарасун, В. В. Психолого-педагогічна допомога дітям переддошкільного віку з особливостями в розвитку : напрями реалізації : монографія / В. В. Тарасун.– Київ : Вид-во Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2012. – 412 с. ua
dc.identifier.isbn 966-8609-75-1
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23364
dc.description.abstract У монографії проаналізовано стан і перспективи розвитку системи психолого-педагогічної допомоги дітям переддошкільного віку з обмеженими можливостями здоров’я; узагальнено досвід сучасної практики діагностики стану психічного і фізичного розвитку дітей раннього віку; представлено критерії оцінювання емоційного комунікативно-пізнавального розвитку дитини переддошкільного віку та її поведінкових симптомокомплексів; розкрито диференційoвані ознаки психофізичних розладів малюка раннього віку; представлено методичну реалізацію основних положень авторської Концепції становлення і розвитку особистості дитини переддошкільного віку з особливостями в розвитку (стимулювання енергетичного потенціалу організму; формування самосвідомості; підсилення процесів взаємодії з навколишнім середовищем). У додатках представлено шляхи реалізації провідних ідей монографії в проектах програм соціально-емоційного розвитку дітей з особливостями мовленнєвого розвитку і дітей з аутизмом. Монографія адресується вихователям, логопедам, психологам, студентам, аспірантам. Водночас може бути корисною членам родини, в якій виховується малюк з особливостями в розвитку. ua
dc.description.abstract The monograph summarizes the experience of modern practice of diagnosing the state of mental and physical development of young children; criteria for assessing emotional and communicative development of a child; methodical implementation of the main provisions of the author's concept of formation and development of the personality of the early child with the peculiarities of development (stimulation of the energy potential of the organism, the formation of self-awareness, strengthening the processes of interaction with the child); ) The appendix presents programs of social and emotional development of children with speech development and children with autism. The monograph is addressed to teachers, speech therapists, psychologists, students, postgraduates. At the same time, it can be useful for family members who bring up a child. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти раннього віку ua
dc.subject особливості в розвитку ua
dc.subject психолого-педагогічна допомога ua
dc.subject напрями реалізації ua
dc.subject children of preschool age ua
dc.subject peculiarities in development ua
dc.subject psychological and pedagogical help ua
dc.subject directions of realization ua
dc.title Психолого-педагогічна допомога дітям переддошкільного віку з особливостями в розвитку: напрями реалізації ua
dc.type Book ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу