Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії та показники дієвості моніторингу якості професійної підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гириловська, І. В.
dc.date.accessioned 2019-02-25T11:47:33Z
dc.date.available 2019-02-25T11:47:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гириловська, І. В. Критерії та показники дієвості моніторингу якості професійної підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів / І. В. Гириловська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 50-53. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23341
dc.description.abstract Одним із механізмів модернізації управління та контролю якості освіти є моніторинг. Він передбачає не лише відстеження стану об’єкта, але й вплив на цей стан, його корекцію з метою переведення на якісно новий, вищий рівень. Тому виникає необхідність у визначенні критеріїв та показників дієвості цього процесу. Враховуючи особливості моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників було встановлено: критерій мотивованості, що характеризує моніторинг як потужній засіб позитивного впливу на емоційно-вольову сферу учнів; критерій результативності, який вказує на професійну самоактуалізацію учнів під час моніторингового процесу, підвищення рівня їх професійних знань, умінь, якостей; критерій функціональності, що представлений можливістю утворення умовного еталона якості професійної підготовки учнів конкретного професійно-технічного навчального закладу. ua
dc.description.abstract Одним из механизмов модернизации управления и контроля качества образования является мониторинг. Он предусматривает не только отслеживание состояния объекта, но и влияние на это состояние, его коррекцию с целью перевода на качественно новый, более высокий уровень. Поэтому возникает необходимость в определении критериев и показателей действенности данного процесса. С учётом особенностей мониторинга качества профессиональной подготовки будущих квалифицированных рабочих было определено: критерий мотивации, характеризующий мониторинг как средство позитивного воздействия на эмоционально-волевую сферу учащихся; критерий результативности, указывающий на профессиональную само-актуализацию учащихся во время мониторингового процесса, повышение уровня их профессиональных знаний, умений, качеств; критерий функциональности, представленный возможностью образования условного эталона качества профессиональной подготовки учащихся конкретного профессионально-технического учебного заведения. ua
dc.description.abstract Monitoring is one of the mechanisms of upgrading management and quality education control. It covers both following up an object’s condition and the influence on this condition, its correction aiming to reach a new higher qualitative level. Therefore, the necessity arises in the defining criteria and factors of the given process effectiveness. Taking into account the monitoring peculiarities concerning the professional training of future qualified workers, the list of criteria was determined. It includes the motivation criterion, which characterizes monitoring as a powerful impact tool on the students’ emotional and volitional sphere; the result criterion, which indicates students’ professional self-actualization during monitoring process, increasing their level of professional skills and abilities; the functional criterion, characterized by the ca‑ pability of creation a new relative sample concerning students’ professional training of the concise vocational school. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject критерій ua
dc.subject показник ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject якість ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject результативність ua
dc.subject дієвість ua
dc.subject професійно-технічний навчальний заклад ua
dc.subject критерий ua
dc.subject показатель ua
dc.subject мониторинг ua
dc.subject качество ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject результативность ua
dc.subject действенность ua
dc.subject профессионально-техническое учебное заведение ua
dc.subject criterion ua
dc.subject factor ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject quality ua
dc.subject professional training ua
dc.subject outcome ua
dc.subject effectiveness ua
dc.subject vocational school ua
dc.subject.classification 377.3 ua
dc.title Критерії та показники дієвості моніторингу якості професійної підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу