ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волощенко, Н. О. | |
dc.contributor.author | Мордоус, І. O. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-22T09:49:15Z | |
dc.date.available | 2019-02-22T09:49:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Волощенко, Н. О. Інтегративний підхід до організації іншомовного середовища в умовах закладу дошкільної освіти = An integrative approach to the organization of a foreign language environment in terms of pre-school education establishments / Н. О. Волощенко, І. O. Мордоус // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 9 (11-12) : педагогічні науки. – С. 121-131. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23324 | |
dc.description.abstract | В сучасній педагогічній науці існують різні підходи до організації освітнього середовища в закладах дошкільної освіти і, зокрема, до організації іншомовного середовища. Більшість педагогів притримуються традиційних підходів до формування іншомовної мовленнєвої компетентності дошкільників (З.Футерман, О.Негневицька, В.Пла-хотник, Т.Шкваріна, О.Рейпольська та ін.) В деяких наукових доробках представлений і інший підхід до організації навчально-виховного процесу, інтегрований (Н.Гавриш, К.Крутій, Т. Поніманська та ін.). Але питання формування комунікативно-мовленнєвої компетентності іноземною мовою на засадах інтеграції залишається практично не висвітленим і потребує детального дослідження. | ua |
dc.description.abstract | In modern pedagogical science there are various approaches to the organization of the educational environment in pre-school education establishments and, in particular, in the organization of a foreign language environment. Most teachers adhere to traditional approaches to the formation of foreign language speech activity of preschoolers (Z. Futerman, O. Nehnevytska, T. Shkvarina, V. Plakhotnyk, O. Rei-polska). In some scientific revisions, a different approach to the organization of the educational process, integrated (K. Krutii, N. Havrysh, T. Ponimanska), is presented. But the questions of the communicative and speech competence formation of a foreign language based on integration remain practically not covered and require detailed research. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | «Видавництво «Гілея» | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | інтегративний підхід | ua |
dc.subject | іншомовне середовище | ua |
dc.subject | комунікативно-мовленнєва компетентність | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject | integrative approach | ua |
dc.subject | foreign language environment | ua |
dc.subject | communicative and speech competence | ua |
dc.subject.classification | 373.2.016:81’243 | ua |
dc.title | Інтегративний підхід до організації іншомовного середовища в умовах закладу дошкільної освіти | ua |
dc.title.alternative | An integrative approach to the organization of a foreign language environment in terms of pre-school education establishments | ua |
dc.type | Article | ua |