Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтегративний підхід до організації іншомовного середовища в умовах закладу дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волощенко, Н. О.
dc.contributor.author Мордоус, І. O.
dc.date.accessioned 2019-02-22T09:49:15Z
dc.date.available 2019-02-22T09:49:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Волощенко, Н. О. Інтегративний підхід до організації іншомовного середовища в умовах закладу дошкільної освіти = An integrative approach to the organization of a foreign language environment in terms of pre-school education establishments / Н. О. Волощенко, І. O. Мордоус // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 9 (11-12) : педагогічні науки. – С. 121-131. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23324
dc.description.abstract В сучасній педагогічній науці існують різні підходи до організації освітнього середовища в закладах дошкільної освіти і, зокрема, до організації іншомовного середовища. Більшість педагогів притримуються традиційних підходів до формування іншомовної мовленнєвої компетентності дошкільників (З.Футерман, О.Негневицька, В.Пла-хотник, Т.Шкваріна, О.Рейпольська та ін.) В деяких наукових доробках представлений і інший підхід до організації навчально-виховного процесу, інтегрований (Н.Гавриш, К.Крутій, Т. Поніманська та ін.). Але питання формування комунікативно-мовленнєвої компетентності іноземною мовою на засадах інтеграції залишається практично не висвітленим і потребує детального дослідження. ua
dc.description.abstract In modern pedagogical science there are various approaches to the organization of the educational environment in pre-school education establishments and, in particular, in the organization of a foreign language environment. Most teachers adhere to traditional approaches to the formation of foreign language speech activity of preschoolers (Z. Futerman, O. Nehnevytska, T. Shkvarina, V. Plakhotnyk, O. Rei-polska). In some scientific revisions, a different approach to the organization of the educational process, integrated (K. Krutii, N. Havrysh, T. Ponimanska), is presented. But the questions of the communicative and speech competence formation of a foreign language based on integration remain practically not covered and require detailed research. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject інтегративний підхід ua
dc.subject іншомовне середовище ua
dc.subject комунікативно-мовленнєва компетентність ua
dc.subject integration ua
dc.subject integrative approach ua
dc.subject foreign language environment ua
dc.subject communicative and speech competence ua
dc.subject.classification 373.2.016:81’243 ua
dc.title Інтегративний підхід до організації іншомовного середовища в умовах закладу дошкільної освіти ua
dc.title.alternative An integrative approach to the organization of a foreign language environment in terms of pre-school education establishments ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу