DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 62 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23322
Title: Специфіка викладання англійської мови професійного спрямування у вищих морських навчальних закладах України
Authors: Бобришева, Н. М.
Keywords: комунікативний підхід
принципи
структура заняття з англійської мови
Міжнародна морська організація
модельний курс
Міжнародна конвенція з підготовки, дипломування моряків та несення вахти
комунікативні навички
полікультурний екіпаж
коммуникативный подход
принципы
структура занятия по английскому языку
Международная морская организация
модельный курс
Международная конвенция по подготовке, дипломированию моряков и несению вахты
коммуникативные навыки
поликультурный экипаж
communicative approach
principles
structure of English lessons
International Maritime Organization
Model Course
International Convention on Training, Certification and Watchkeeping of Seafarers
communication skills
multicultural crew
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бобришева, Н. М. Специфіка викладання англійської мови професійного спрямування у вищих морських навчальних закладах України / Бобришева Н. М. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 24-27.
Abstract: У статті розкривається специфіка викладання англійської мови професійного спрямування у вищих навчальних закладах України. Автор виокремлює головну особливість мовної підготовки майбутніх морських офіцерів – вимоги до знань та умінь майбутніх фахівців морських спеціальностей скеровані не тільки галузевими стандартами вищої морської освіти, а й залежать від нормативних документів Міжнародної морської організації. Автор аналізує принципи комунікативного підходу до навчання англійської мови у морських закладах (принцип мовленнєвої спрямованості навчання, принцип ситуаційності, принцип орієнтованості навчання на студента, принцип функціональності) та переваги вищезазначеного підходу (паралельний розвиток основних комунікативних навичок, використання інтерактивних технологій, парної та групової роботи, формування комунікативних навичок). Автор розкриває особливості структури занять з викладання професійної англійської мови на молодших та старших курсах.
В статье раскрывается специфика преподавания английского языка профессионального направления в высших учебных заведениях Украины. Автор выделяет главную особенность языковой подготовки будущих морских офицеров – требования к знаниям и умениям будущих специалистов морских специальностей обусловлены не только отраслевыми стандартами высшего морского образования, но и зависят от нормативных документов Международной морской организации. Выделяет принципы коммуникативного подхода к обучению английскому языку в морских заведениях (принцип речевой направленности обучения, принцип ситуационности, принцип ориентированности обучения на студента, принцип функциональности) и преимущества вышеупомянутого подхода (параллельное развитие основных коммуникативных навыков, использование интерактивных технологий, парной и групповой работы, формирование коммуникативных навыков). Автор раскрывает особенности структуры занятий по преподаванию профессионального английского языка на младших и старших курсах.
The article reveals the specifics of teaching English in a professional direction in higher educational institutions of Ukraine. The author highlights the main feature of the language training of future maritime officers – the requirements for the knowledge and skills of future marine specialists are guided not only by the standards of higher maritime education, but also depend on the regulations of the International Maritime Organization. Highlights the principles of the communicative approach to teaching English in marine institutions (the principle of the language orientation, the principle of real life situation, the principle of student orientation, the principle of functionality) and the benefits of the above mentioned approach (parallel development of basic communicative skills, the use of interactive technologies, pair and group work, formation communicative skills). The author reveals the peculiarities of the structure of classes in teaching English for junior and senior students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23322
Appears in Collections:Випуск 62

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobrysheva.pdf339.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.