DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 9 (11-12) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23305
Title: Діагностика рівня розвитку творчих зібностей учнів шкіл мистецтв в процесі навчання з використаням електронного музичного інструменатрію
Other Titles: Diagnostics of the development level of art school student’s creative abilities in the learning process with electronic musical instruments using
Authors: Марцинів, В. В.
Keywords: творчі здібності
критерії
клавішний синтезатор
електронні музичні інструменти
creative abilities
keyboard
criterions
electronic musical instruments
Issue Date: 2018
Publisher: «Видавництво «Гілея»
Citation: Марцинів, В. В. Діагностика рівня розвитку творчих зібностей учнів шкіл мистецтв в процесі навчання з використаням електронного музичного інструменатрію = Diagnostics of the development level of art school student’s creative abilities in the learning process with electronic musical instruments using / В. В. Марцинів // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 9 (11-12) : педагогічні науки. – С. 68-79.
Abstract: Мета статті полягає в обґрунтуванні критеріїв та рівнів діагностики творчих здібностей учнів шкіл мистецтв, що розвиваються на основі використання електронного музич-ного інструментарію та розгляді проходження початкового процесу діагностики стану розвитку творчих здібностей.
The purpose of the article is the justification of the criterions of students in art schools, which develop on the basis of using digital musical instruments and consideration of processing at the beginning of the diagnostics of the developmental state of creative abilities
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23305
Appears in Collections:Випуск 9 (11-12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marcyniv.pdf370.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.