DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 9 (11-12) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23286
Title: Новації в освітньому процесі початкової школи в Україні (1991-2001 рр.)
Other Titles: The elementary school educational process innovations in Ukraine (1991-2001)
Authors: Гавриленко, Т. Л.
Keywords: освітній процес
організація освітнього процесу
методи
засоби та форми організації освітнього процесу
контроль та оцінювання в освітньому процесі
початкова школа
молодші школярі
Україна
educational process
organization of the educational process
methods
means and forms of organization of the educational process
monitoring and evaluation in the educational process
Primary School
younger students
Ukraine
Issue Date: 2018
Publisher: «Видавництво «Гілея»
Citation: Гавриленко, Т. Л. Новації в освітньому процесі початкової школи в Україні (1991-2001 рр.) = The elementary school educational process innovations in Ukraine (1991-2001) / Т. Л. Гавриленко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 9 (11-12) : педагогічні науки. – С. 42-57.
Abstract: Постановка проблеми. Вивчення історико-педагогічного досвіду, зокрема змін в освітньому процесі початкової школи в перше десятиліття незалежності України, дозволить осмислити трансформації, що відбуваються у цій ланці загальної середньої освіти на сучасному етапі.
Target setting. The study of historical and pedagogical experience, in particular, changes in the educational process of an elementary school in the first decade of Ukraine’s independence, will make it possible to comprehend the transformations taking place in this element of general secondary education at the present stage.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23286
Appears in Collections:Випуск 9 (11-12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Havrylenko.pdf445.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.