Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

До питання використання балансувальної дошки доктора Ф. Белгау для розвитку уваги розумово відсталих молодших школярів у процесі навчальної діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шорохова, В. В.
dc.date.accessioned 2019-02-18T08:09:29Z
dc.date.available 2019-02-18T08:09:29Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Шорохова, В. В. До питання використання балансувальної дошки доктора Ф. Белгау для розвитку уваги розумово відсталих молодших школярів у процесі навчальної діяльності / В. В. Шорохова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 335-338. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23236
dc.description.abstract У статті розглядаються можливості використання балансувальної дошки Ф. Белгау у навчальному процесі молодших розумово відсталих школярів з метою покращення функцій уваги. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются возможности использования балансировочной доски Ф. Белгау в учебном процессе младших умственно отсталых школьников с целью улучшения функций внимания. ua
dc.description.abstract The article considers the possibilities of balancing board Belhau in the learning process undermentally retarded students to improve the functions of attention. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject розумово відсталі діти ua
dc.subject увага ua
dc.subject навчання ua
dc.subject умственно отсталые дети ua
dc.subject внимание ua
dc.subject обучение ua
dc.subject mentally retarded children ua
dc.subject attention ua
dc.subject training ua
dc.subject.classification 376-056.34:159.952 ua
dc.title До питання використання балансувальної дошки доктора Ф. Белгау для розвитку уваги розумово відсталих молодших школярів у процесі навчальної діяльності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics