DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 21 (31) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23221
Title: Динаміка розвитку спеціальної ударної витривалості каратистів-новачків 16–18 років
Authors: Скляр, М. С.
Keywords: удар
карате
старшокласники
динаміка
програма
тренування
punch
karate
high school students
dynamics
program
training
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Скляр, М. С. Динаміка розвитку спеціальної ударної витривалості каратистів-новачків 16–18 років / М. С. Скляр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 229-233.
Abstract: У статті розглядається проблема обґрунтування відсоткового співвідношення річного навчально-тренувального навантаження для позакласних занять карате з учнями старшого шкільного віку й початкового рівня підготовленості. Протягом навчального року визначається статистично значуща динаміка розвитку спеціальної ударної витривалості старшокласників, які займались карате за розробленою програмою в умовах позакласної роботи.
The article focuses on proving the problem of justifying the percentage of annual training load training for extracurricular activities with students of karate school age and entry-level training. During the school year fixed statistically significant dynamics of special shock-endurance high school students, who were engaged in karate developed program in extracurricular activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23221
Appears in Collections:Випуск 21 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skliar M. S..pdf447.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.