DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 21 (31) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23208
Title: Осучаснення шкільної географічної освіти – її профілізація
Authors: Браславська, О. В.
Keywords: особистісно зорієнтоване навчання
індивідуальний розвиток
individually oriented education
individual development
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Браславська, О. В. Осучаснення шкільної географічної освіти – її профілізація / О. В. Браславська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 208-211.
Abstract: У статті розглядається проблема реалізації принципу особистісно зорієнтованого навчання, що значно розширює можливості учня у виборі подальшого власного освітнього напрямку, який відповідає різноманітності його задатків і здібностей, індивідуальним нахилам до того чи іншого виду діяльності відповідно до властивих йому пізнавальних потреб, використовуючи всі умови для індивідуального розвитку.
The paper deals with the problem of the principle of individually oriented education, which greatly enhances the student to choose their own future educational direction, which corresponds to the variety of his inclinations and abilities, individual inclinations to a particular activity according to its inherent cognitive needs, using all the conditions for individual development.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23208
Appears in Collections:Випуск 21 (31)
Випуск 21 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Braslavska O.V..pdf299.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.