DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 21 (31) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23131
Title: Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні
Authors: Клочко, А. О.
Keywords: інтеграція
умова
педагогічна умова
інтегрований урок
integration
condition pedagogical condition
integrated lesson
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Клочко, А. О. Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні / А. О. Клочко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 143-146.
Abstract: У статті розкрито різні підходи до трактування дефініцій “інтеграція” та “умова”; з’ясовано зміст поняття “педагогічна умова” з урахуванням окресленої теми дослідження. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні, які є ефективними у використанні та позитивно впливають на педагогічний процес.
The article deals with different approaches to interpreting the definitions of "integration" and "condition", clarified the meaning of "pedagogical condition" subject to the designated topic of research. Highlight and grounded pedagogical conditions for training of primary school teachers to implement an integrative approach to learning that are effective to use, and positively influence the educational process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23131
Appears in Collections:Випуск 21 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klochko A. O..pdf301.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.