DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 21 (31) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23098
Title: Прояви творчості педагогів Закарпаття у роботі їх фахових організацій (1920-1940 рр.)
Authors: Шикітка, Г. М.
Keywords: творчість педагога
професійне зростання учителя
педагогічні товариства
статутна діяльність
самореалізація
Закарпаття
teacher‘s creativity
teacher‘s professional development
educational communities
authorized activity
selfrealization
Transcarpathian region
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шикітка, Г. М. Прояви творчості педагогів Закарпаття у роботі їх фахових організацій (1920-1940 рр.) / Г. М. Шикітка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 86-90.
Abstract: У статті розглядається проблема прояву творчості учителя у діяльності фахових педагогічних товариств Закарпаття впродовж 1920 – 1940 років. Узагальнено аналізуються різноманітні прояви творчої самореалізації педагога на практиці, шляхи і засоби його професійного зростання.
The paper addresses the problem of teacher’s manifestation of creativity in the ativity of professional educational communities in Transcarpathian region during 1920 - 1940 years. The research paper offers a generalized analysis of teacher’s creative self-expression in practice in various manifestations, ways and means for teacher’s professional growth.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23098
Appears in Collections:Випуск 21 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shykitka H.M..pdf312.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.