DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 33 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22906
Title: Інструменти цифрової культури: культорологічний погляд на іновації в освітній галузі
Authors: Русаков, С. С.
Пятковська, Ю. В.
Keywords: цифрова культура
цифрові знання
соціальні освітні мережі
репозиторії
конференція ТЕD
Вікіпедія
скрайбінг
digital culture
digital knowledge
educational social media
repositories
“TED” conferences
Wikipedia
scribing
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Русаков, С. С. Інструменти цифрової культури : культорологічний погляд на іновації в освітній галузі / С. С. Русаков, Ю. В. Пятковська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 33 (46). - C. 130-136.
Abstract: У статті розглядаються зміни в освітній галузі, які стались внаслідок розвитку цифрових технологій. Нові способи читання, пошуку інформації і комунікації змінили навчальні практики у вищій школі, тому звернено увагу на нові інструменти пізнання, а саме університетські репозиторії, конференції “ТЕD”, Вікіпедія, онлайн відео-курси та ін.
The article examines the changes in education that have occurred as a result of digital technology. New ways of reading, finding information and communication have changed educational practice in high school, because of that pay attention to new instruments of knowledge, namely university repositories, “TED” conferences, Wikipedia, online video courses and others.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22906
Appears in Collections:Випуск 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nchnpu_7_2015_33_21.pdf241.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.