У статті висвітлено проблему організації природничо-наукових
дослідницьких екскурсій як засобу підвищення мотивації школярів до навчання
біології у контексті STEM-підходу в освіті.
Зазначено, що застосування STEM-підходу під час проведення екскурсій
дозволяє ефективно вирішувати проблеми мотивації школярів до навчання
біології, формування наукового світогляду, екологічного виховання та
профорієнтації. Наведено приклад природничо-наукової дослідницької
екскурсії, котра має в структурі три блоки: теоретичний, практичний і
підсумковий.
The article is devoted to the problem of organizing scientific research
excursions as a means of increasing the motivation of students to learn biology in
the context of the STEM-approach in education. It is noted that the application of
STEM-approach during excursions allows to effectively solve problems of
motivation of schoolchildren for learning biology, formation of scientific outlook,
ecological education and career guidance. An example is given of a natural
scientific research excursion, which is divided into three blocks: theoretical,
practical and final