У статті вперше експериментально обґрунтовано ефективність використання
STEM-підходу під час виконання лабораторних робіт з метою формування біологічних
понять порівняно з традиційними методами навчання. Було показано, що використання
STEM-підходу серед учнів 8-9 класів приблизно на 15% покращує рівень засвоєння біологічних
понять порівняно з традиційними методами навчання. У разі застосування STEM-підходу
значно збільшується кількість учнів з високим рівнем опанування біологічних понять, при
цьому кількість учнів з низьким рівнем зменшується, це доводить ефективність
застосування STEM-підходу саме для формування знань і вмінь високого рівня. У статті
виділено основні етапи дослідження, які є необхідним у разі дотримання STEM-підходу, а
також здійснено порівняння методики проведення традиційних лабораторних робіт з
лабораторними роботами, які базуються на використанні STEM-підходу.
In the article, for the first time, the effectiveness of using the STEM-approach in the
performance of laboratory works for the purpose of forming biological concepts in comparison with
traditional methods of training is experimentally substantiated. It was shown that the use of the
STEM-approach among students of the 8th-9th grades by about 15% improves the level of
mastering of biological concepts in comparison with traditional teaching methods. According to
application of the STEM approach, the number of students with a high level of development of
biological concepts is significantly increased, while the number of students with a low level is not
significantly reduced, this proves the effectiveness of using the STEM-approach precisely for the
formation of knowledge and skills of a high level.