У статті висвітлено проблему організації природничо-наукових
дослідницьких екскурсій як базового елемента STEM-підходу, на якому може
базуватися профільне навчання. Зазначено, що застосування STEM-підходу
під час проведення екскурсій дозволяє ефективно вирішувати проблему
профільного навчання. Наведено приклад природничо-наукової дослідницької
екскурсії, яка поділяється на три блоки: теоретичний, практичний та
лабораторний. В лабораторному блоці учні виконують лабораторнідослідження з застосуванням новітніх засобів навчання. Лабораторні
дослідження об’єктів, отриманих під час екскурсій, є важливим елементом
наповнення контенту STEM-підходу в освіті, на якому буде базуватися профільна освіта старшої школи.
The article deals with the problem of organizing natural scientific excursions as
a basic element of the STEM approach, on which profile training can be based. It is
noted that the application of STEM-approach in conducting excursions allows to
effectively solve the problem of profile training. An example of a natural scientific
research excursion is given, which is divided into three blocks: theoretical, practical
and laboratorial. In the laboratory block, students perform laboratory research using
modern teaching aids. Laboratory research of objects received during excursions is an
important element in filling the content of the STEM-approach, on which the profile
education of the senior school will be based.