У даній статті представлені результати формуючого експерименту з розвитку емоційної спрямованості особистості в процесі професійного самовизначення студентів. Була створена авторська модель емоційної спрямованості особистості студентів технічного профілю, яка стала основою у моделі розвитку. Сучасні методи тренінгової роботи з використанням піскової психотерапії та асоціативних карт сприяли розвитку емоційної спрямованості особистості, а значить і формуванню компонентів професійного самовизначення: професійних схильностей, професійних мотивів і цінностей, образу "Я - професіонала".
This article presents the results of the formative experiment on the development of emotional orientation of the individual in the process of professional self-determination of students. Was established author's model of emotional orientation of the individual students of a technical profile, which became the basis of a model of development. Modern methods of training work with sand therapy and contributed to the development of associative cards emotional orientation of the individual, and thus the formation of the components of professional self: professional aptitude, professional motives and values, the image of "I - professional."