DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання » Випуск 14 (21) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22729
Title: Деякі аспекти теоретико-методологічних основ формування професійної магістерської програми зі спеціальності «Інформатика» з присвоєнням кваліфікації «Викладач інформатики»
Authors: Балик, Н. Р.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Балик, Н. Р. Деякі аспекти теоретико-методологічних основ формування професійної магістерської програми зі спеціальності «Інформатика» з присвоєнням кваліфікації «Викладач інформатики» / Н. Р. Балик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 14 (21). - С. 96-100.
Abstract: В умовах реформування сучасної системи вищої освіти (Наказ МОН № 99 від 10.02.10 року) особливої актуальності набуває проблема розробки нових стандартів вищої освіти для освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з нормативною тривалістю навчання 1,5-2 роки. Матеріали даної статті присвячені питанням аналізу структури змісту професійної магістерської програми зі спеціальності «Інформатика» з присвоєнням кваліфікації «Викладач інформатики», вимогам до формування змісту таких програм. Розглянуто навчальні плани магістерської підготовки у контексті формування варіативної їх частини, описано окремі концепції, що стосуються теоретико-методологічних основ формування професійної магістерської програми зі спеціальності «Інформатика», перелічено вибіркові курси для магістрантів, що читалися у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22729
Appears in Collections:Випуск 14 (21)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balyk.pdf204.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.