У статті звертається увага на роль метафори в процесі професійної підготовки
майбутніх психологів. Описано місце, функції й завдання метафори в освітньому процесі.
Метафора розглядається як один з важливих методичних прийомів викладання психології
студентам-психологам. Обґрунтовано використання метафори на всіх етапах
підготовки майбутніх психологів, враховуючи те, що метафоричний матеріал у навчанні
студентів-психологів може бути найрізноманітнішим. Пропонується більш докладно
розглянути можливості використання метафоричних асоціативних карт (МАК) в роботі
з майбутніми психологами. У статті запропоновано деякі авторські техніки роботи з
МАК, використовувані автором в процесі викладання окремих психологічних дисциплін для
студентів-психологів.
The article is focused on the role of metaphor in the process of professional preparation
of future psychologists. The place, functions and tasks of metaphor in an educational process are
described. A metaphor we consider as the one of important methodical receptions of teaching of
psychology to students-psychologists. The use of metaphor is reasonable on all stages of
preparation of future psychologists. Metaphorical material in educating of studentspsychologists
can be various. In article we describe author's methodical receptions of work with
a Metaphoric Cards, used by us in the course of teaching the separate psychological disciplines
for students-psychologists.