У статті розглянуті концептуальні засади проектування підручника з практичної
психології для дорослих. Автор виходить з того, що такий підручник повинен відповідати
змісту поняття "самовчитель", що дозволяє дорослому задіювати до процесу учіння
власну особистість та накопичений досвід, а педагогові – недирективно реалізовувати спланований навчальний та розвивальний зміст. Самовчитель проектується з врахуванням принципу малої структурованості навчального контенту.
Діяльністьпедагогареалізуєтьсявтермінахособистісно-орієнтованогопідходу.
The article deals with the analysis of the conceptual grounds for designing a textbook for
adults. The author assumes that the textbook must correspond to the concept a self-help manual
which allows the subjects to involve their own personality andaccumulated experience into the
process of their studies. The teacher using it may as well have a free choice for realizing her
pedagogic priorities. The self-help textbook is designed so as to present the learning material in
a low structured and ambiguous way which is a precondition for person-oriented approach in
learning