DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22666
Title: Викладання іноземної мови у немовному вищому навчальному закладі крізь призму розвитку інтелектуальних умінь студента
Other Titles: Teaching of foreign language in non-philology high-school through the prism of intellectual development of students
Authors: Щербина, О. О.
Keywords: вивчення
іноземна мова
педагогічні особливості
комунікація
компетенція
studying
foreign language
pedagogical features
communication
competence
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Щербина, О. О. Викладання іноземної мови у немовному вищому навчальному закладі крізь призму розвитку інтелектуальних умінь студента / О. О. Щербина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 314-320.
Abstract: Процеси глобалізації, розвиток технічних засобів комунікації, дефіцит часу а також активне утворення міжнародних зв'язків висувають свої вимоги до викладання іноземної мови, зокрема до відбору лексичного матеріалу з огляду на потреби професійної комунікації тих, хто навчається. У статті автор робить спробу узагальнити та об’єднати вплив мотиваційно-емоційної та інтелектуальної сфери студента на ефективність вивчення іноземної мови професійного спрямування, а також окреслює роль іноземної мови у професійному формуванні майбутнього фахівця. У статті також аналізуються сучасні вимоги до студентів немовних ВНЗ стосовно рівня володіння іноземною мовою, вивчаються особливості комунікації у майбутніх фахівців у професійному середовищі, також розглядаються можливості формування іншомовної комунікативної компетенції крізь призму розвитку інтелектуальних умінь студентів.
The contemporary situation of increasing number of international contacts in various areas of human life shows the inevitability of changing the approach to teaching foreign language. Thus development of professional communicative competence is becoming an essential and universal tool for achieving success in professional, productive life. This paper deals with some of the intricacies involved in the study of pedagogical effectiveness in learning foreign language for professional competence. The article analyzes modern requirements to forming linguistic competence and communicative competence. The author also focuses on the peculiarities of training the non-philology students for the intercultural communication and essential role of cross-cultural orientation in teaching to meet the modern demands.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22666
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shcherbyna.pdf348.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.