У статті проаналізовано теоретичні аспекти формування дослідницьких умінь студентів,.
Розкрито значення таких понять як “уміння”, “дослідницькі вміння”. Запропоновано завдання, які
сприяють формуванню дослідницьких умінь у студентів. Визначено умови, за яких відбувається
активізація пошуково-дослідницької діяльності. розкрито можливості курсу “Основи нанотехніки” у
формуванні дослідницьких умінь майбутніх учителів фізики, наведено приклади завдань з розвитку
дослідницьких умінь студентів під час виконання лабораторних і курсових робіт, пов’язаних з
дослідженням нанооб’єктів.
In the article the theoretical aspects of forming of research abilities of students of. Аre analysed the value
of such concepts as “ability”, “research abilities”. Tasks which assist forming of research abilities for students
are offered. Terms which activation of searching-research activity is at are certain. possibilities of course of
“Basis of nanotechnicians” are exposed in forming of research abilities of future teachers of physics, examples
of tasks are made from development of research abilities of students during implementation of laboratory and
course works, of constrained with research of objects.