DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22599
Title: Якісне оновлення шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору
Other Titles: Qualitative update school natural-mathematical education in the context of the European educational and cultural space
Authors: Павленко, А. І.
Keywords: європейський освітній простір
культурологічна освітня парадигма
культурно-історичний принцип
курикулум
шкільна природничо-математична освіта
якість освіти
European educational space
culturaogical educational paradigm
cultural-historical principle
curriculum
school natural-mathematical education
the quality of education
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Павленко, А. І. Якісне оновлення шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору / А. І. Павленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 226-231.
Abstract: У статті обговорюються проблеми якісного оновлення природничо-математичної шкільної освіти у контексті інтеграції України до європейського освітнього простору. Окреслені необхідні умови для оновлення змісту природничо-математичної освіти у культурологічному вимірі. Визначено, що підвищення якості шкільної освіти повинне відбуватися системно і через орієнтацію на особистісні освітні результати особистості. Доведено, що освітній простір школи і вчителі є посередниками між учнем і культурно-історичним середовищем. Обґрунтовано необхідність розвитку перспективних шляхів реалізації культурно-історичної компоненти сучасної шкільної природничо-математичної освіти.
The article discusses the problems of quality natural upgrade natural-mathematical school education in the context of Ukraine’s integration into the European educational space. Outlines the conditions necessary to update the conteхt of the natural-mathematical education based on culturalogical paradigms Determined that improving the quality of school education must be systematically and through focus on educational outcomes identity. Proved that the education space of the school and teachers are intermediaries between students and cultural-historical environment. The article substantiates, that the need for the development of promising ways to implement cultural and historical components of school modern natural-mathematical education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22599
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlenko.pdf336.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.