У статті розглянуто і проаналізовано підготовку майбутнього вчителя інформатики до його
професійної діяльності. Охарактеризовано вимоги до особистості вчителя як сучасного фахівця в
галузі освіти. Вчитель інформатики здійснює свою професійну діяльність в умовах, що постійно
змінюються і модифікуються, тому його професійна підготовка вимагає урізноманітнення форм,
методів, підходів і педагогічних технологій, а також і засобів навчання, що сприятимуть
формуванню професійної компетентності студентів – майбутніх учителів інформатики. Це
професія, яка вимагає ретельної підготовки та постійного вдосконалення протягом усієї професійної
діяльності, щоб задовольнити постійно зростаючі вимоги інформаційного суспільства до навчання
підростаючого покоління.
The article discusses and analyzes the preparation of future teachers of computer science to his
professional activities. The characteristic requirements for the individual teacher as a specialist in the field of
modern education. Science teacher performs his professional activities under conditions that are constantly
changing and are modified, so it requires diversifying training forms, methods, approaches and educational
technologies, and tools and training that will facilitate the formation of professional competence of students –
future teachers of science. It is a profession that requires careful preparation and continuous improvement
throughout the professional activities to meet the ever increasing demands of the information society to
education of the younger generation.