У статті обґрунтовано результати аналізу різних підходів зарубіжних і вітчизняних
дослідників до тлумачення понять “методична компетентність” майбутнього вчителя і “методична
компетентність” учителя та визначення їх сутності. Розглянуто думки про вживання термінів
“компетенція” і “компетентність” у педагогіці та нормативних документах. З’ясовано, що
більшість учених дають визначення методичної компетентності через визначення її структури на
основі діяльнісного підходу та основою діяльності вчителя фізики є складні комплексні вміння, які
необхідно сформувати у процесі неперервної практичної підготовки майбутнього фахівця.
In the article the results of an analysis of different approaches to foreign and domestic researchers to
interpret the concepts of “methodological competence” of the future teacher and “methodological
competence” teachers, as well as the determination of their nature. Considered opinion on the use of terms
“competence” and “competence” in teaching and regulations. It was determined that most of the scientists
formulated the definition of methodical competence by defining its structure on the basis of activity-based approach in the work of the teacher of physics are complex integrated skills, which should be formed in the
process of continuous practical training of future professionals.