DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22588
Title: Поняття "методична компетентність" майбутнього вчителя у теорії освіти
Other Titles: The concept of “methodological competence” of the future teacher in educational theory
Authors: Мисліцька, Н. А.
Keywords: компетентнісний підхід
компетентність
компетенція
методична компетентність
структура методичної компетентності
competence approach
competence
methodological competence
structure of methodical competence
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мисліцька, Н. А. Поняття "методична компетентність" майбутнього вчителя у теорії освіти / Н. А. Мисліцька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 169-176.
Abstract: У статті обґрунтовано результати аналізу різних підходів зарубіжних і вітчизняних дослідників до тлумачення понять “методична компетентність” майбутнього вчителя і “методична компетентність” учителя та визначення їх сутності. Розглянуто думки про вживання термінів “компетенція” і “компетентність” у педагогіці та нормативних документах. З’ясовано, що більшість учених дають визначення методичної компетентності через визначення її структури на основі діяльнісного підходу та основою діяльності вчителя фізики є складні комплексні вміння, які необхідно сформувати у процесі неперервної практичної підготовки майбутнього фахівця.
In the article the results of an analysis of different approaches to foreign and domestic researchers to interpret the concepts of “methodological competence” of the future teacher and “methodological competence” teachers, as well as the determination of their nature. Considered opinion on the use of terms “competence” and “competence” in teaching and regulations. It was determined that most of the scientists formulated the definition of methodical competence by defining its structure on the basis of activity-based approach in the work of the teacher of physics are complex integrated skills, which should be formed in the process of continuous practical training of future professionals.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22588
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myslitskaya.pdf356.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.