DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22585
Title: Особливості підготовки майбутніх викладачів фізики : технологічний аспект
Other Titles: Peculiarities of preparation future teachers of physics : technological aspects
Authors: Манькусь, І. В.
Недбаєвська, Л. С.
Keywords: технологія
компетентність
контекстне навчання
прогностична діяльність
технологічна культура
technology
competence
context teaching
predictive activity
technological culture
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Манькусь, І. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів фізики : технологічний аспект / І. В. Манькусь, Л. С. Недбаєвська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 141-148.
Abstract: Запропоновано впровадження технологій контекстного навчання та прогнозування в систему підготовки майбутніх викладачів фізики. Досліджено рівень сформованості технологічної культури студентів магістрантів спеціальності “Фізика*”. Розроблена контекстна модель професійно спрямованої підготовки майбутніх викладачів фізики з метою формування їх технологічної культури. Подальші дослідження мають забезпечити удосконалення розробленої моделі та підвищення рівня сформованості технологічної культури майбутніх викладачів фізики.
An introduction of technologies of context teaching and prediction in teaching future teachers of physics has been suggested. The level of formation of technological culture of graduate students with “Physics*” specialty has been researched. A contextual model of professionally directed education of future physics teachers has been developed in order to form their technological culture. Further research should provide the improvement of the developed model and the level of technological culture of future physics teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22585
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mankus.pdf347.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.