Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костецька, М. В.
dc.date.accessioned 2019-01-11T11:34:46Z
dc.date.available 2019-01-11T11:34:46Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Костецька, М. В. Про окремі аспекти розвитку європейської вищої освіти / М. В. Костецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 94-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22579
dc.description.abstract Аналізуються окремі аспекти розвитку європейської вищої освіти, розкривається її сутність, особливості в умовах перехідного періоду. Подається загальна характеристика нормативно- фінансових документів, їх соціальна та економічна доцільність, дається визначення Болонському процесу, аналізується процес розвитку вищої освіти в кінці ХХ – початку ХХІ століття. Стверджується, що розгляд європейської й національної вищої освіти під кутом зору інтенсифікації Болонського процесу є актуальним і зумовлений нагальними потребами часу. Розглядаються основні тенденції розвитку вищої освіти в контексті реалізації ідей розвитку вищої педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу. Показано тлумачення європейського виміру в освіті інституціями Ради Європи. Визначаються цілі та предмети вищої освіти, які носять однаковий характер у всіх європейських країнах. Звернено увагу на оволодіння студентами основних елементів культури. Окреслюються завдання вищої освіти. Характеризуються певні тенденції вищої освіти в європейських країнах. Розглянуто особливості розвитку сучасної системи вищої освіти в Європі. ua
dc.description.abstract Some aspects of European higher education are analyzed, reveals its essence especially during the transition period. General description of the regulatory and financial documents is presented, their social and economic feasibility, it is defined the Bologna process, the process of acceleration of higher education in the late XX – early XXI century is analyzed. It is argued that the study of European and national higher education from the perspective of the Bologna Process intensification is an urgent and pressing needs due time. It is lighted the main trends in higher education in the context of the ideas of education degree in the European Union. It is showed the interpretation of the European dimension in education institutions of the Council of Europe. It is defined the aims and the objects of higher education which are charactered in the same way in all European countries. Attention is paid to mastering the basic elements of culture. Outlines the objectives of higher education. Certain trends of higher education in European countries are characterized. The features of modern higher education in Europe are examined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject європейський простір ua
dc.subject Болонський процес ua
dc.subject єдиний освітній простір ua
dc.subject європейське співтовариство ua
dc.subject освітні тенденції ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject європейська вища освіта ua
dc.subject євроінтеграційні процеси ua
dc.subject європейський вимір ua
dc.subject quality of education ua
dc.subject European space ua
dc.subject the Bologna Process ua
dc.subject the only educational community ua
dc.subject European community ua
dc.subject educational trends ua
dc.subject integration ua
dc.subject European higher education ua
dc.subject European integration ua
dc.subject European dimension ua
dc.subject.classification 378.1(4) ua
dc.title Про окремі аспекти розвитку європейської вищої освіти ua
dc.title.alternative About Some Aspects of European Higher Education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу