DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови » Випуск 11 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22538
Title: Застосування мультимедійних технологій у вивченні української мови за професійним спрямуванням
Authors: Гимер, Н. О.
Keywords: інноваційні технології
мультимедійна презентація
мультимедійні засоби навчання
програма Power Point
активна модель навчання
самостійна робота
инновационные технологии
мультимедийная презентация
мультимедийные средства обучения
программа Power Point
активная модель обучения
самостоятельная работа
innovative technologies
multimedia presentation
multimedia facilities of studies
program Power Point
active model of studies
independent work
Issue Date: 2014
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гимер, Н. О. Застосування мультимедійних технологій у вивченні української мови за професійним спрямуванням / Н. О. Гимер // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 11. – C. 168-171.
Abstract: У статті обґрунтовано використання засобів мультимедійних технологій у навчальному процесі, що істотно підвищує рівень засвоєння та запам’ятовування запропонованого матеріалу, окреслено можливість за допомогою інноваційних технологій представляти результати цікавого для студентів навчального завдання.
В статье описано использование мультимедийных методов в учебном процессе, что влияет на усвоение и запоминание предложенного материала, изучено возможность при помощи инновационных технологий представлять результаты интересного для студентов задания.
The usage of multimedia technologies methods is explained in the article, it significantly increases the level of learning and remembering of the proposed material, as perception is done simultaneously with the help of vision and hearing. The motivational factor plays an important role too, as the students have an opportunity to present the results of the interesting for them learning task, which was done under the control of the teacher, with the help of innovational technologies.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22538
Appears in Collections:Випуск 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hymer.pdf259.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.