У статті розглянуто завдання курсу фізики основної школи та вказано на об’єктивні та
суб’єктивні труднощі їх комплексного виконання. Необхідність подолання труднощів, зазначених у
статті, детермінує пошук нетрадиційних, інноваційних методів та прийомів навчання фізики
Одним із перспективних методів навчання, який гармонійно поєднує в собі переваги
компетентнісного, діяльнісного та особистісно-орієнтованого підходів, є проектний метод,
застосування якого передбачене новою програмою з фізики для загальноосвітньої школи. Вказано на
важливість практичної спрямованості навчальних проектів у контексті компетентнісного навчання
та на широкі можливості залучення з цією метою елементів прикладної фізики.
In the article the problem of physics and basic school indicated on an objective and subjective
difficulties of their integrated implementation. The need to overcome the difficulties mentioned in article
determines the search for unconventional, innovative methods and techniques of teaching physics.
One of the promising methods of teaching, harmoniously poyeduye the advantages of competence,
activity and person-centered approaches is a project method that provided a new program of physics for
secondary schools.
The article stated the importance of practical orientation training projects in the context of competency
training and opportunities for involvement that purpose elements of applied physics.