У статті розкрито умови впровадження відкритого он-лайн навчання в післядипломній
педагогічній освіті. Впровадження відкритого он-лайн навчання є вимогою часу і сприяє професійному
розвитку педагога, змінює традиційні форми і моделі навчання післядипломної педагогічної освіти.
Умовами впровадження відкритого он-лайн навчання в післядипломній педагогічній освіті визначено:
використання інформаційно-комунікаційних, хмарних, дистанційних, мобільних технологій навчання
на основі системного, діяльнісного, акмеологічного, компетентнісного та андрагогічних підходів; ІКТ
компетентність науково-педагогічних працівників системи післядипломної педагогічної освіти та
педагогів, які беруть участь у он-лайн навчанні; створення відкритого інформаційно-освітнього
середовища післядипломної педагогічної освіти, яке наповнюється всіма зацікавленими у
професійному розвитку педагога інституціями та особами; використання інституційних і відкритих
платформ, програмних рішень і ресурсів для забезпечення он-лайн навчання, використання різних
моделей дистанційного та змішаного навчання.
In the article the conditions of implementation of open online education in postgraduate education, the
potential of information and educational environment, the need for ICT kompetenosti participants in the
educational process, the use of innovative technologies, patterns and shapes.