DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22498
Title: Критеріально-рівневий апарат визначення ефективності методичної системи формування предметної компетентності з фізики майбутніх судноводіїв
Other Titles: Criterion-level vehicle of determination of efficiency of the methodical system of forming of subject competence on physics of future navigators
Authors: Андрійчук, А. Б.
Keywords: компетентісний підхід
критеріально-рівневий апарат
предметна компетентність
фізика
студенти-судноводії
критерії
показники
рівні сформованості
competence approach
criterial level apparatus
subject competency
physics
students navigators
criteria
indicators
levels of formation
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Андрійчук, А. Б. Критеріально-рівневий апарат визначення ефективності методичної системи формування предметної компетентності з фізики майбутніх судноводіїв / А. Б. Андрійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 14-23.
Abstract: Для побудови ефективної методичної системи підготовки фахівців морської галузі та забезпечення високого рівня предметної компетентності з фізики необхідно визначити критерії сформованості даної педагогічної категорії. Існуючі критерії оцінювання навчальних досягнень з предметів не можуть бути використані для оцінювання компетентностей майбутніх судноводіїв з фізики. Для розв’язання поставленої проблеми використані такі методи наукового пізнання, як аналіз психолого-педагогічної і методичної літератури, синтез, порівняння, узагальнення, конкретизація, класифікація, систематизація. Визначено когнітивний, діяльнісний та мотиваційно-ціннісний критерії сформованості предметної компетентності з фізики майбутніх судноводіїв. На основі аналізу нормативних документів, які регламентують підготовку фахівців морської галузі для кожного критерію, дібрано показники та рівні сформованості. Сформульовані висновки та окреслені напрями подальших досліджень.
For composing effective methodical system of preparing marine specialists and for providing high level subject competence in physics it is necessary to define criteria of formation of the pedagogical category. Existing assessment criteria of educational progress in subjects can’t be used for competency assessment of future navigators in physics/ for solving this problem such scientific methods are used^ analysis of psychological and pedagogical and methodical literature, synthesis, comparison, summering, specification, classification, systematization. We determined cognitive, efficient, motivational value criteria of subject competence formation in physics of future navigators. On the basis of analysis of normative documents which regulated preparing of marine specialists for each criterion we selected indices and levels of formation. Formulated conclusions and directions for further research.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22498
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andreychuk.pdf467.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.