DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22496
Title: З’ясування дидактичної моделі науки і дисципліни
Other Titles: Finding out of didactics model of science and discipline
Authors: Вовк, Л. П.
Keywords: модель
дидактична модель
модель науки
модель дисципліни
model
didactics model
science model
model of discipline
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Вовк, Л. П. З’ясування дидактичної моделі науки і дисципліни / Л. П. Вовк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 5-10.
Abstract: У статті розглядаються підходи до з’ясування співвідношення змісту і дидактичної моделі навчальної дисципліни вищого педагогічного закладу моделі науки, зокрема, тих дисциплін, які наближають до усвідомлення громадянських цінностей педагогічної професії, сприяють формуванню як професійних компетентностей, так і загальної освіченості майбутнього вчителя.
In the article approaches to ascertain the value of content and didactic model of discipline of higher educational institutions of science models, especially those disciplines that bring awareness to civic values teaching profession, contribute to the formation of both professional competence and the general education of future teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22496
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk.pdf334.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.