Метою статті є дослідження історичних аспектів підготовки вчителя технологій до
вивчення в школі наукових основ виробництва. В статті виконано історичний огляд літературних джерел та філософські концепції ряду видатних вчених стосовновивчення технологій в школі, а саме вивчення наукових основ
виробництва. В статті робляться висновки, що існує реальна можливість вивчати в школі наукові основи основних галузей виробництва на прикладі однієї з них. На прикладі однієї галузі матеріального виробництва можливе розкриття наукових основ всього матеріального виробництва, якщо не обмежуватися лише вивченням одного виробництва.
The aim of this paper is to examine historical aspects of technology for learning in the school production of scientific basis. The article is a historical review of the literature and philosophy of a number of prominent scientists who study technology and scientific basis of production. The paper draws conclusions that there is a real opportunity to attend school-based science industries on the example of one of them. For example, one branch material production possible scientific basis disclosure of all material production