DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 54 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22459
Title: Методологічні основи визначення специфіки змісту навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності”
Authors: Лихолат, О. В.
Keywords: дидактика
зміст освіти
технологічна освіта
навчальна дисципліна спеціалізації
зміст навчальної дисципліни
технології побутової діяльності
професійні компетенції
didactics
the concept for the educational content
technological education
training program for the specialization
the content of the academic discipline
mode of life and its technologies
professional skills
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лихолат, О. В. Методологічні основи визначення специфіки змісту навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності” / О. В. Лихолат // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 77-83.
Abstract: Розкрито поняття змісту освіти в теорії та практиці сучасної педагогічної думки. Визначені методологічні підходи щодо формування змісту навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності” в системі підготовки майбутнього вчителя технології. Обґрунтований комплекс технологічних підходів до організації діяльності в сучасному побуті. Наведені методологічні підходи, якими визначені, обумовлені та зв’язані блоки змісту навчальної програми. Створена модель навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності”, що втілена в авторській навчальній програмі. Показаний можливий вплив авторської програми на фахову діяльність майбутнього вчителя технології, професійне вдосконалення, надбання кола професійних компетенцій спеціалізації “Основи домашнього господарювання”, здатність педагогічного мислення майбутніх вчителів технологічної освіти.
The definition of the concept for the educational content in theory and practice in the modern pedagogical thought is represented. Some methodological approaches on the process of formation of the academic course content “Mode of life and its technologies” are defined as a part of the preparing system of the future technology teacher. The complex of technological approaches on the organizational analysis in the modern mode of life is discussed. Some methodological approaches on how blocs of the academic training program could be defined, explained and connected, are represented. The model of the academic course “Mode of life and its technologies” is created, which is also implemented in the author's training program. The possible influence on professional performance of the future technology teacher is shown, as well as on his or her professional improvement, possibility for obtaining of the needed skills and competences for the specialization “Basics of the household management”, and capability for pedagogical thinking development.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22459
Appears in Collections:Випуск 54

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lykholat O. V..pdf273.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.