DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 34 (47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22446
Title: Проблеми антропологізації філософської освіти у сучасній українській медичній вищій школі
Other Titles: Anthropologyzation problems of philosophical education in modern Ukrainian medical higher education
Authors: Романюк, О. В.
Keywords: антропологізація
філософська освіта
медична вища школа
“українська людина”
“європейська людина”
anthropologyzation
philosophical education
medical high school
“Ukrainian personality”
“European personality”
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Романюк, О. В. Проблеми антропологізації філософської освіти у сучасній українській медичній вищій школі / О. В. Романюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 34 (47). – С. 216-222.
Abstract: Аналізуючи проблеми антропологізації філософської освіти у сучасній українській медичній вищій школі, автор акцентує увагу на неоднозначності цього процесу. У статті проаналізовано, зокрема, питання подолання штучних “кордонів” між філософією та медициною; вплив на формування особистості лікаря послідовного зменшення аудиторних годин, нехтування філософською, гуманітарною освітою; суперечливість поєднання європейського індивідуалізму та української ментальності в процесі підготовки вітчизняних лікарів.
The purpose of the study is to analyze the problems of anthropologyzation of philosophical education in modern Ukrainian medical higher education. Previous studies have shown an ambiguous attitude to the process of anthropologyzation of modern education. The following issues have been analyzed: overcoming the boundaries between philosophy and medicine; how does a consistent decrease of classroom hours influence formation of personality and professional skills, neglecting philosophical, humanitarian education; contradicting combination of European individualism and Ukrainian mentality during the training and professional activities of local physicians.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22446
Appears in Collections:Випуск 34 (47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nchnpu_7_2015_34_31.pdf164.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.