У статті визначено сутність підготовки майбутнього вчителя технологій до формування культури споживання в учнів загальноосвітньої школи, розглянуто її компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Науково обґрунтовано змістовухарактеристику поняття “підготовка майбутнього вчителя технологій до формування культури споживання в учнів”. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено технологію реалізації педагогічних умов ефективної підготовки майбутніх учителів технологій до формування культури споживання в
учнів. Установлено, за яких педагогічних умов її буде реалізовано в процесі навчання майбутніх учителів у вищому навчальному закладі.
The essence of training future teachers of technology to creating a culture of consumption in secondary school students, considered its components, criteria and levels of performance. Scientifically substantiated semantic description of the concept of “training future teachers of technology to creating a culture of consumption among students”. Theoretically grounded and experimentally proven effective implementation of pedagogical conditions of preparation of future teachers of technology to creating a
culture of consumption in students. Established pedagogical conditions under which it will be implemented in the training of future teachers in higher education.