Статтю присвячено проблемам залучення та розвитку сучасних маркетингових технологій в українській рекламі, а також історії використання поезій та образу Т. Шевченка для створення ефективного рекламного повідомлення; подана характеристика провідних напрямів та особливостей використання мовотворчості та особистості Т. Г. Шевченка в рекламі України.
Статья посвящена проблемам привлечения и развития современных маркетинговых технологий в украинской рекламе, а также истории использования поэзии и образа Т. Шевченко для создания эффективного рекламного сообщения; дана характеристика ведущим направлениям и особенностям использования творчества и личности Т. Г. Шевченко в рекламе в Украине.
The article is dedicated to the problems of attracting and development of modern marketing techniques in the Ukrainian advertising, as well as the history of Shevchenko's poetry and the image usage to create an effective advertising message.It also characterizes the major directions and features of Taras Shevchenko‘s creativity and personality using in the Ukrainian advertising.