DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови » Випуск 10 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22324
Title: Протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами в ліричних відступах шевченкової поезії
Authors: Бугайова, О. І.
Keywords: ліричні відступи у творах Т. Г. Шевченка
протоелементи соціальної реклами
тематика сучасної україномовної реклами соціального спрямування
морально-етичні настанови Кобзаря
лирические отступления в произведениях Т. Г. Шевченко
протоэлементы социальной рекламы
тематика современной украиноязычной рекламы социальной направленности
морально-этические установки Кобзаря
lyrical digressions in the works of Taras Shevchenko
the subject of modern Ukrainian language advertisements targeting social
moral and ethical guidelines Poet
protoelementy PSAs
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бугайова, О. І. Протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами в ліричних відступах шевченкової поезії / О. І. Бугайова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 10. – C. 24-28.
Abstract: У статті зроблено спробу ідентифікувати ліричні відступи в поетичних творах Т. Г. Шевченка як протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами. Зіставлено зразки авторських відступів Кобзаря та тексти сучасної україномовної соціальної реклами. Зроблено висновок щодо тематичних і структурних особливостей Шевченкового слова та реклами соціального спрямування.
В статье сделана попытка идентифицировать лирические отступления в поэтических произведениях Т. Г. Шевченко как протоэлементы современной украиноязычной социальной рекламы. Сопоставлены образцы авторских отступлений Кобзаря и тексты современной украиноязычной социальной рекламы. Сделан вывод о тематических и структурных особенностях слова Шевченко и рекламы социальной направленности.
In the article attempts to identify the lyrical digressions in poetry of Taras Shevchenko as protoelementy modern Ukrainian language PSAs. Matched samples asides poet and texts of modern Ukrainian language PSAs. The conclusion about the thematic and structural features Shevchenko words and advertising social direction.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22324
Appears in Collections:Випуск 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buhaiova.pdf200.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.