У статті зроблено спробу ідентифікувати ліричні відступи в поетичних творах Т. Г. Шевченка як протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами. Зіставлено зразки авторських відступів Кобзаря та тексти сучасної україномовної соціальної реклами. Зроблено висновок щодо тематичних і структурних особливостей Шевченкового слова та реклами соціального спрямування.
В статье сделана попытка идентифицировать лирические отступления в поэтических произведениях Т. Г. Шевченко как протоэлементы современной украиноязычной социальной рекламы. Сопоставлены образцы авторских отступлений Кобзаря и тексты современной украиноязычной социальной рекламы. Сделан вывод о тематических и структурных особенностях слова Шевченко и рекламы социальной направленности.
In the article attempts to identify the lyrical digressions in poetry of Taras Shevchenko as protoelementy modern Ukrainian language PSAs. Matched samples asides poet and texts of modern Ukrainian language PSAs. The conclusion about the thematic and structural features Shevchenko words and advertising social direction.