У статті йдеться про перебудову технологічної освіти, про необхідність використання таких технологій навчання, котрі б активізували пізнавальну й творчу діяльність майбутніх учителів технологій, забезпечували формування знань та вмінь, необхідних для майбутньої професійно-педагогічної діяльності. Системи автоматизованого проектування дають змогу отримати не тільки певні практичні навички, але й розкрити творчі, інтелектуальні, проектні, технічні, конструкторські, дизайнерські здібності, сформувати творчі якості для ефективного вирішення стандартних і нестандартних задач проектування і моделювання в системах автоматизованого проектування. Вивчення систем автоматизованого проектування відіграють провідну роль у розвиткові пізнавальної діяльності студентів через освоєння засобів і методів технічного моделювання. У процесі підготовки майбутні вчителі технологій набувають інформатично-графічної компетентності, де провідне місце починають займати системи автоматизованого проектування.
In the article speech goes about alteration of technological education, about the necessity of the use of such technologies teaching which would activate cognitive and creative activity of students provided formings of knowledges and abilities, necessary for future professionally to pedagogical activity. In the process of preparation of future teachers of technologies in accordance with the general tendencies of the last years basic place in the process of forming of информатично-графической competence begin to occupy computer-aided designs. Computer-aided designs enable to get not only
practical skills are certain but also to expose creative, intellectual, project, technical, designer, designer capabilities, form creative qualities for the effective decision of standard and non-standard tasks of planning and design in computer-aided designs. Study CAD also plays a considerable role in to development of cognitive activity of students through mastering of facilities and methods of technical design.