У статті вказується про те, що розв’язування навчальних задач є одним із основних методів вивчення фізики. Основна мета, що ставиться під час розв’язування задач, полягає в тому, щоб учні (студенти) глибше зрозуміли фізичні закономірності, навчилися розуміти їх і застосовувати до аналізу фізичних явищ, до практичних питань, що добре розв’язувати реальні, практичні задачі можна навчитися, якщо регулярно розв’язувати навчальні задачі і детально аналізувати хід їх розв’язання. Кожна розв’язана задача повинна стати зразком, який згодом
слугуватиме для розв’язання інших задач.
In the article specified that untiing of educational tasks is one of basic methods of study of physics. A primary purpose which belongs during untiing of tasks consists in that students (students) understood physical conformities to law deeper, learned to understand them and apply to the analysis of the physical phenomena, to the practical questions, that it is good to decide the real, practical tasks it is possible to learn, if regularly to decide educational tasks and in detail to analyse motion of their decision. Every untied task must become a standard which afterwards will serve for the decision of other tasks.