У статті розглядаються питання інформаційної компетентності майбутнього вчителя маркетингу. На підставі проведеного аналізу виявлена та обґрунтована структура формування цієї інтегративної властивості фахівця з педагогіки. Досліджуються сучасні компетентнісні підходи професійної підготовки майбутніх учителів маркетингу засобами інформаційно-комунікаційних технологій, поняття “компетентність” слід розглядати як здатність застосовувати знання та вміння ефективно й творчо в міжособистісних стосунках-ситуаціях, що передбачають взаємодію з іншими людьми в соціальному контексті так само, як і в професійних ситуаціях.
The article deals with the information competence of future teachers of marketing. Based on the analysis and found a reasonable structure formation of the integrative properties specialist in pedagogy. Studied modern competence approach training future teachers of marketing by means of information and communication technologies, the concept of “competence” should be seen as the ability to apply knowledge and skills effectively and creatively in interpersonal relationships, situations that involve interaction with others in a social context as well as the in professional situations.