У статті розглядаються можливості використання уроку - комунікації у формуванні комунікативної україномовної компетенції школярів, структурні і змістові особливості цієї форми уроків, основні прийоми і види завдань, які використовуються для формування комунікативних умінь. На основі аналізу літератури автор пропонує своє розуміння сутності цього різновиду комунікативно зорієнтованих уроків.
В статье рассматриваются возможности использования урока-коммуникации в системе формирования коммуникативной украиноязычной компетенции школьников, особенности структуры и содержания этого типа уроков, основные приемы и виды заданий, использующиеся для формирования коммуникативных умений во всех видах речевой деятельности.
The article deals with the problem of possibilities of the lesson – communication using in the system of pupil’s communicative competence forming. The author examines structural and content peculiarities of this kind of lessons, the main methods and kinds of tasks which are used in communicative skills forming.