Стаття присвячена розгляду та опису проблеми підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів у сучасних умовах. Як відомо, процес вивчення дисципліни “Загальна фізика” складається з лекційного курсу, практичних занять та лабораторних робіт. Оскільки система освіти змінюється відповідно вимог часу та потреб суспільства, а також відбувається постійне скорочення годин, відведених на вивчення дисципліни, то очевидним є факт змін та інновацій у
проведенні занять та підготовці курсантів. Якщо кожен вищий навчальний заклад орієнтується на випускників загальноосвітніх шкіл, то військові заклади не є винятком. Але, як відомо, рівень знань з фізики випускників є різним, а також до військових вищих навчальних закладів вступають на навчання випускники військових та технічних ліцеїв і гімназій. Отже, рівень знань курсантів перших курсів досить різниться. Тому в даній статті особлива увагу приділяється
диференційованому підходу проведення лабораторних робіт з фізики, в процесі яких курсанти здобувають практичні знання та навички роботи подальшої професійної спрямованості.
The article is devoted to the education system. Because the education system is changing in accordance to the demands and needs of society, and there is a constant reduction of hours devoted to the study of this discipline, then, is the obvious fact of change and innovation in the classes and the training of cadets. Since each institution of higher education focused on secondary school graduates, the military institution is no exception. But as you know, the knowledge level of physics graduates is different, as well
as in military higher educational institutions act on the training of graduates of military and technical lyceums and gymnasiums. Consequently, the level of knowledge of cadets of the first courses quite different. Therefore, in this article special attention is paid to the differential approach of carrying out laboratory works on physics, in which the students acquire practical knowledge and skills in further professional orientation.