Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Махоня, В. І.
dc.date.accessioned 2018-12-11T14:38:40Z
dc.date.available 2018-12-11T14:38:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Махоня, В. І. Порушення писемного мовлення : історія, реалії, перспективи / В. І. Махоня // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 57-62. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22109
dc.description.abstract У статті розглядаються результати ретроспективного аналізу вивчення порушень писемного мовлення. Визначено особливості становлення наукових поглядів про порушення писемного мовлення на різних етапах серед вітчизняних та зарубіжних науковців та практиків. Узагальнено відомості про сучасні класифікації порушень писемного мовлення, зокрема дисграфій, їх причини та прояви. Визначено найбільш розповсюджені види дисграфії у дітей молодшого шкільного віку, причини виникнення порушення. Обґрунтовано актуальність вивчення порушень писемного мовлення на сучасному етапі розвитку логопедичної науки в Україні. Теоретично обґрунтовано найбільш сприятливий період для здійснення корекційної роботи щодо усунення порушень писемного мовлення у дітей, визначено шляхи їх попередження. Обґрунтовано необхідність подальших наукових пошуків з проблеми попередження та корекції порушень писемного мовлення (дисграфій) у дітей молодшого шкільного віку в умовах сучасної школи. ua
dc.description.abstract The article examines the results of the study of violations of written speech, their history, the current stage of development of this area of research and the further prospects of scientific research. The analysis of the historical formation of the doctrine about the violation of written speech, the development of the doctrine of the causes and features of dysgraphies is carried out. The peculiarities of the development of representations about the violation of written speech at various stages among the domestic and foreign scientists are determined. Analyzed the professional methodological literature on the direction of research and considered the current classification of violations of written speech, their causes and manifestations. The most widespread type of dysgraphy in children of the junior school age, the causes of this violation and its practical manifestations in the letter are determined. The peculiarities of the development of the doctrine of dysgraphy at the present stage and new scientific researches on this problem in Ukraine are pointed out. The most favorable period for correction of violations of written speech and their prevention has been determined. The necessity of further scientific researches on the problem of prevention and correction of violations of written speech in children of elementary school age in conditions of modern school is substantiated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти молодшого шкільного віку ua
dc.subject спеціальна освіта ua
dc.subject порушення писемного мовлення ua
dc.subject дисграфія ua
dc.subject корекція та профілактика ua
dc.subject опанування процесом письма ua
dc.subject correctional education ua
dc.subject violation of written speech ua
dc.subject dysgraphy ua
dc.subject primary school children ua
dc.subject correction and prevention ua
dc.subject mastery of the writing process ua
dc.subject.classification 376.37: 37.04 ua
dc.title Порушення писемного мовлення: історія, реалії, перспективи ua
dc.title.alternative Studies of violations of written speech: history, realities, perspectives ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу